Časté otázky
- Kdy budu mít radost doma?
- Jak zjistím, kdy přesně balíček přijde?
- Jak se ke mně dostane?
- Můžu si radost vyzvednout osobně?
- Co když si objednám něco, co mi nebude?
- Chci doručené kousky vrátit. Jak?
- Co když vracím jen část?
- Co když vracím víckrát z jedné objednávky?
- Co když nechtěné kousky přinesu rovnou do ZOOT.kabinky?
- Vracím, kdy mi vrátíte peníze?
- Reklamuji, vrátíte mi poštovné směrem k vám?
- Chci se stát partnerem ZOOTu, jak to můžu udělat?
Kdy budu mít radost doma?
- ZOOT.kabinky
Kde je najdu >
- Česká pošta – balík do ruky nebo zásilková služba PPL
Radost odesíláme do 2. dne. 1-2 dny cestuje. Za 2-3 dny je u vašich dveří.
Jak zjistím, kdy přesně balíček přijde?
Jednoduše – ihned po dokončení objednávky vám pošleme potvrzující e-mail a tam bude i přesné datum doručení.
Až balíček dorazí do ZOOT.kabinky, nebo jej předáme zásilkové službě, dostanete od nás e-mail ještě jeden. Ať víte, jak dlouho se můžete těšit.
Jak se ke mně radost dostane?
- Radost si buď vyzvedněte v některé ze ZOOT.kabinek, kde si ji taky rovnou vyzkoušíte a co vám nebude, nám tam jednoduše necháte.
- Anebo využijte služeb České pošty či PPL.
DOPRAVA ZDARMA PRO NAŠE NEJVĚRNĚJŠÍ
Jak poznáte, že jste to vy?
Sobě i ostatním jste na ZOOTu za posledních 12 měsíců udělali radost v hodnotě 12 000 Kč a víc.
Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě.
- Česká pošta:
SMSkou nebo e-mailem vám od České pošty přijde informace o pohybu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá ve všední dny mezi 8:00-16:00.
Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244
- PPL:
Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby www.ppl.cz.
E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Takže se rozhodně nemusíte bát, že vám bude kurýr nervózně volat, že na vás čeká přede dveřmi, až budete zrovna u zubaře.
PPL nabízí v některých místech ČR i večerní doručení (17:00 až 20:00). Po vyplnění adresy v objednávkovém formuláři se vám tato možnost zobrazí, pokud je v místě vašeho bydliště dostupná.
Zákaznická linka PPL je: 840 775 775
Můžu si radost vyzvednout osobně?
Jasně! Těšíme se na vás v našich ZOOt.kabinkách v Čechách, na Moravě a na Slovensku.
Vše si vyzkoušejte a odneste si jen to, co vám opravdu padne! Více informací včetně mapky, jak se na kterou ZOOT.kabinky dostanete, najdete zde.
Co když si objednám něco, co mi nebude?
Žádný strach. Máte celých 60 dní na vrácení bez udání důvodu. A to tak, že ZDARMA.
Více informací, jak postupovat v případě vrácení, naleznete zde.
Chci koupené kousky vrátit. Jak?
Více o tom, jak jednoduché je na ZOOTu vracet, najdete zde.
Co když nechtěné kousky přinesu rovnou do ZOOT.kabinky?
Ano, a rádi vás uvidíme, i když přijdete něco vrátit.
Vše o jednoduchosti vracení na ZOOTu naleznete zde.
Vrátil/a jsem, kdy mi vrátíte peníze?
Jakmile se nám balíček vrátí, posíláme informační e-mail a pak i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 10 pracovních dní od přijetí kousků na našem skladě. A hurá okouknout nové kolekce!
Reklamuji, vrátíte mi poštovné směrem k vám?
Samozřejmě! A klidně nám reklamované kousky přineste rovnou do ZOOT.kabinky, my už vše zařídíme.
Chci se stát partnerem ZOOTu, jak to můžu udělat?
Chcete s námi rozjet jinou formu spolupráce, než je prodej vaší značky na ZOOTu? Máte dárky pro naše zákazníky nebo nápad na společnou kampaň? Pište na info@zoot.cz.